Strony

14 kwietnia 2013

początek

To mój pierwszy post na nowym blogu, na którym będę dzieliła się z Wami moimi pracami. Dopiero zaczynam przygodę z handmade, dlatego moje pierwsze prace nie będą zachwycające, jednak mam nadzieję, że w końcu wyrobię się i zacznę tworzyć naprawdę interesujące rzeczy. Aktualnie jestem na etapie kompletowania wszystkich niezbędnych materiałów do decoupage, a za jakiś czas chciałabym zabrać się również za scrapbooking, filcowanie, quilling i inne cudowności. Poza tym, szukam inspiracji, a Wasze blogi są do tego idealne! Proszę, życzcie mi szczęścia i wytrwałości, a do tego wiary w to, że mogę być w tym dobra. 

Pozdrawiam ciepło,
Sylwia

15 komentarzy:

  1. Witaj :) Chętnie będę oglądać Twoje prace :) Życzę szczęścia i wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :) Ja również życzę wielu ciekawych pomysłów i powodzenia :)
    Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Życzę wytrwałości oraz niekończącej się weny. :-)
    Powiem Ci, że mnie - jak startowałam i potem długo po starcie - nikt nie podglądał, a Ty dopiero zaczynasz, a już masz podglądaczy! ;-) I ja także będę Cię podglądać i już czekam jak na szpilkach na Twoje pierwsze prace. Jestem baaardzo ciekawa. Pozdrawiam wiosennie, Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja czekam, i ja! :) wrzucaj szybko coś pięknego, bo potrzebuję jakiegoś bzdeta do sypialni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwio, początki bywają trudne, ale życzę Ci wytrwałości i dużych osiągnięć, a przede wszystko by tworzenie rękodzieła sprawiało Ci ogromną przyjemność ;) Czekam na pierwsze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. PS - piękna szata graficzna strony i bardzo udane logo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Katarynka - jakoś udało mi się uzbierać tych kilku obserwujących, za co jestem im ogromnie wdzięczna, gdyż zrobili to sami, bez przymusu! ;-)
    @Narkotyczna - Kochana, wątpię, żeby moje pierwsze prace były piękne, ale spróbuję coś stworzyć. Na razie czekam na materiały, które mają do mnie niebawem przyjść. ;*
    @Malowany Imbryczek -serdecznie dziękuję. Szata graficzna spodobała mi się od razu, ale teraz zauważam kilka niedoskonałości, więc myślę już nad zmianą. Co do loga - proste, bez udziwnień, ale robione samodzielnie, więc zawsze mogło być gorzej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to czekamy na pierwsze prace. Na pewno będą przepiękne. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i dobre słowo. Już dodaję Ciebie do swojego grona "podglądanych" blogów i z pewnością będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję decyzji. Życzę niekończących się pomysłów i przede wszystkim czasu na ich realizację. Nie bój się bałaganu związanego z wszelkim "tworzeniem".
    Tu przytoczę ważne słowa Einsteina, którymi ja usprawiedliwiam twórczy chaos w swoim maleńkim pokoiku: "jeżeli zabałaganione biurko jest znakiem zabałaganionego umysłu, to znakiem czego jest puste biurko?"
    A więc do dzieła:) pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję decyzji. Życzę niekończących się pomysłów i przede wszystkim czasu na ich realizację. Nie bój się bałaganu związanego z wszelkim "tworzeniem".
    Tu przytoczę ważne słowa Einsteina, którymi ja usprawiedliwiam twórczy chaos w swoim maleńkim pokoiku: "jeżeli zabałaganione biurko jest znakiem zabałaganionego umysłu, to znakiem czego jest puste biurko?"
    A więc do dzieła:) pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo ambitne plany:))powodzenia życzę i czekam na pierwsze prace:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w tworzeniu i blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie dziękuję za wszystkie miłe słowa!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej!
    Ja również dopiero zaczynam swoją przygodę z handmade, dlatego z chęcią pozaglądam do kogoś kto też zaczyna :-)
    Życzę powodzenia! Ja już złapałam bakcyla - to naprawdę wciąga!
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za Ciebie..też zaczynam cały czas ucząc się przygodę z scrapbookingiem.:) Będę Ci kibicować:) bo wiem co to znaczy.I gratuluję bloga:)))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!