Strony

21 kwietnia 2013

zbieranie materiałów

Na wstępie chciałabym serdecznie podziękować Wam za życzenia i wszelkie miłe słowa, którymi obdarowałyście mnie w pierwszym poście. Daje mi to ogromną siłę i motywację! Cieszę się, że chociaż mnie nie znacie, chcecie zobaczyć rzeczy, które stworzyłam. Cały czas pracuję nad nimi, ale proszę Was jeszcze o uzbrojenie się w cierpliwość, bo aktualnie mam sporo na głowie, więc i mało wolnego czasu. Co prawda, zrobiłam już dwie zakładki i jedno pudełeczko, ale pomyślałam, że jeszcze chwilę poczekam z pokazywaniem ich, a w tym czasie dorobię coś jeszcze. Cały czas zbieram i kupuję (wraz z niezastąpionym Narzeczonym! :)) wszelkie cuda, które mogą przydać się do decoupage czy scrapbookingu. Dzisiaj pokażę Wam niewielką część tego, co udało mi się nabyć w ostatnim czasie:
 

Serwetki, papiery, koraliki, scrapy, drewniane szkatułki, kokardki i wiele, wiele innych wspaniałości, których nie uwieczniłam na zdjęciu. Mam nadzieję, że niebawem uda mi się stworzyć coś, co będzie nadawało się do pokazania Wam! A tymczasem życzcie mi weny, bo chwilowo uciekła... :)

7 komentarzy:

  1. Już widzę te cudeńka, które z tego zrobisz :) Czekamy na zdjęcia :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge sie już doczekać efektów, Twojej pracy :D

    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    http://kmchphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no to czekam :) tylko szybko, bo się niecierpliwię! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czekam na twoje śliczności ;) Szybciutko się nimi pochwal ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Dużo tego nazbierałaś, ja też na razie pomalutku nabywam to i owo, gdzie się tylko da :-)
    Pochwal się czymś wreszcie ;-)
    Czekam z niecierpliwością!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe widzę pudełeczka :) też mnie ciekawi co z nich będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też niedawno zaczęłam i cały czas uczę scrapbookingu.Dużo masz rzeczy, teraz tylko tworzyć i tworzyć.Zapraszam Cię na mojego bloga.Pozdrawiam i jak coś to śmiało pisz:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!