Strony

4 maja 2013

Pierwsze zakładki

Witajcie. 
Od ostatniego wpisu minęło sporo czasu, ale miałam wiele różnych zobowiązań i rzeczy do zrobienia na wczoraj, dlatego pokazanie moich pierwszych skromnych prac uległo delikatnemu obsunięciu się w czasie. 
Dzisiaj pokażę Wam dwie zakładki do książek, które zrobiłam. Nie są najpiękniejsze, ale mam nadzieję, że wybaczycie i zrozumiecie mi, gdyż są to moje pierwsze dzieła - kolejne będą zdecydowanie lepsze.


Jak widać, pierwsza zakładka jest w pojedyncze, niebieskie kwiatuszki z zielonymi łodyżkami. Natomiast na drugiej znajdują się dość egzotyczne, różnokolorowe kwiaty. Takie zakładki to idealny prezent dla molów książkowych, do którego grona zaliczam się, bez dwóch zdań! :) Przede mną piętrzy się kolekcja czystych, drewnianych zakładek, które czekają na ozdobienie pięknymi wzorami. Zatem czekajcie na moje kolejne prace. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. :)


Pozdrawiam w ten piękny, słoneczny (w końcu!!!) dzień,
Sylwia

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny i życzę mnóstwa inspiracji :)
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. zakładki bardzo oryginalne:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieska skradła mi serce! piękna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się jeszcze nie zabrałam za zakładki,
    A to dziwne,tak lubię książki :-)
    Twoje bardzo fajne.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Podglądać będę z zaciekawieniem! Zakładki do książek i to takie upiększały by każdą literacką wędrówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa!
    Zakładki bardzo fajne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności!!!
    Czeka na następne!!!!

    Buziam

    OdpowiedzUsuń
  8. uważam, że zakładki są śliczne, piękne zrobione, perfekcyjnie ścięte, pięknie dodatki powodują, że praca jest b. Urokliwa:) Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję! Zakładki ścinał mi Tata, za co jestem mu bardzo wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Potrafisz robić świetne rzeczy:) Sama mam zamiar spróbować zabawy z decoupage:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!