Strony

1 czerwca 2013

inspiracje #1

Kochani, zdaję sobie sprawę z tego, że dopiero co założyłam bloga, a jest już na nim zastój - wybaczcie, jednak aktualnie w moim życiu dzieje się tyle, że nie mam czasu na zajmowanie się decoupage i scrapbookingiem. Powodów jest kilka, jednak żaden nie nastraja zbyt optymistycznie, dlatego proszę Was o jeszcze trochę cierpliwości, ponieważ czerwiec minie mi pod znakiem ogromu egzaminów, a do tego na początku lipca będę miała obronę pracy dyplomowej, dlatego aktualnie mój wolny czas muszę przeznaczyć na naukę. Jednak obiecuję, że kiedy tylko minie te całe zawirowanie, wrócę do Was z moimi małymi dziełami, abyście mogli obejrzeć to, co udało mi się stworzyć.

A teraz, aby na blogu nie było zbyt pusto, podzielę się z Wami wspaniałościami, które mogą posłużyć za inspirację. 

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony stylowi.pl


8 komentarzy:

  1. śliczne inspiracje:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dołączam do obserwatorów i czekam na nowe prace :) powodzenia na egzaminach i obronie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już po egzaminach. Przede mną jeszcze obrona - proszę trzymać kciuki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta myszka jest super,zyczę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje.Czekam na Ciebie i Twoje poczynania.I trzymam mocno kciuki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. same cudowności ale komoda wręcz powalająca :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!