Strony

26 czerwca 2013

misiowe pudełko

Jestem już po sesji, przede mną jeszcze obrona pracy dyplomowej, ale mam nadzieję, że już pójdzie z górki... Wierzę, że teraz będę miała więcej czasu na tworzenie prac, którymi pochwalę się dla Was. 
Na razie mogę pokazać jedynie jedno pudełko będące moim pierwszym dziełem. Daleko mu do doskonałości, ale na pewno kolejne będą coraz lepsze. Na te pudełeczko napaliła się moja siostra, więc pewnie zostanie nowym nabywcą przesłodkiego misia, na którego widok usta same układają się w uśmiech. :)





28 komentarzy:

  1. śliczne pudełeczko:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! Również pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, Oj świetnie początki, piękny blog i zaczęłaś z kopyta. Brawo, widzę, że dasz radę. Mój start był znacznie mniej udany. I tylu masz obserwatorów ja miałam do niedawna troje:) Sama jeszcze wielu rzeczy muszę się nauczyć ale jakby co, to służę radą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę śliczne to pudełeczko! ten misiek jest śliczny i taaaaki słodki! super :) a jak na początek to naprawdę wygląda jakbyś była już w tym baaaardzo wprawiona! ja na początku swojego kartkowania, to robiłam coś co wyglądalo jak laurki! :P i zdjęcia tak ładnie masz dopracowane, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko, dodaje Cię do listy odwiedzanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie to bardzo dobry początek, choć nie jestem ekspertką w tej dziedzinie. Dziękuję za odwiedziny. Udanej kontynuacji życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne pudełko :)kleiłaś motyw na żelazko czy "ręcznie"? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne,masz super serwetki

    OdpowiedzUsuń
  9. W poprzednim poscie widziałam ze potrzebujesz materiałów do scrapbookingu gdyby cie interesowała wymianka za serwetki to napisz

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze! :)

    @kwiatkosia - ten motyw kleiłam akurat pędzelkiem, ponieważ pudełko jest kartonowe, dlatego bałam się przejeżdżać żelazkiem po nim.

    @Ela - we wcześniejszym poście chodziło akurat o pokazanie materiałów, jakie udało mi się zdobyć. :) Oczywiście nie mam nic przeciwko powiększaniu swoich zbiorów, ponieważ każda rzecz przyda mi się. Na razie jednak nie nadaję się na wymianę za serwetki, ponieważ większość posiadam w pojedynczych ilościach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daleko do doskonałości? Grzeszysz! Jest śliczne!
    Pozdrawiam ciepło,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj w gronie!!!
    Pudełeczko śliczne - gratuluję :)))
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chetnie wspomogę w serwetki napisz mi proszę adres wyślę ( coraz mnie decupage-u czynię więc pomyślałam, że komuś dobrze zapowiadającemu mogę pomóc)
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pudełeczko, zostaje na dłużej ciekawie się zapowiada.Życzę powodzenia na obronie:))
    Pozdrawiam Monika,

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne pudełeczko. Nabieraj wiatru w żagle w swoim rękodziele, będę zaglądać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pudełko śliczne! Myślę, że jak na początek to rzeczywiście ruszyłaś z kopyta :) Teraz będzie tylko lepiej i lepiej, więc zupełnie nie martw się, że nie dasz rady z czymś. No i nie patrz na innych. Ja przestałam się porównywać z wg mnie Najlepszymi Scraperkami ( na decoupage nie znam się na razie) i od razu poczułam się lepiej ;)
    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Decoupage to dziedzina, której chciałbym się nauczyć..może kiedyś:)) Twoje pudełko wyszło pięknie.Jest dopracowane!! Trzymam kciuki za prace dyplomową:)

    OdpowiedzUsuń
  18. @Margo, serdecznie dziękuję - zaraz napiszę do Ciebie. Jesteś wspaniała! :)

    @Olga - nie musisz porównywać się z najlepszymi scraperkami, ponieważ Twoje prace są cudowne!! Dziękuję za miłe słowa. :*

    @Misiówa i Spółka - za to ja zazdroszczę Ci talentu do scrapbookingu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy misiak na tym pudełeczku.
    Pięknie wygląda.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  20. Misiowe sliczności. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisz na margo20_04@wp.pl
    Pozdrawiam - paczuszka przygotowana:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczniutkie pudełko! Fajne dla małych i dla dużych :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna robota, miś uroczy!
    Dziękuje za odwiedziny, z przyjemnością będę zaglądać do Cibie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęściara z siostry, otrzyma urocze pudełeczko z misieeeem:) nie wiem jak to jest, ale z pewnych rzeczy ludzie nie wyrastają, takie słodziaki cały czas cieszą..:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodziuteńkie :) rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!