Strony

31 lipca 2013

Podaj dalej! - zabawa blogowa

Niedawno wzięłam udział w zabawie Podaj dalej, w wyniku której Zielona Szkatułka przesłała mi prezenty przydatne do decoupage. 


Zasady zabawy:
1. W zabawie biorą udział osoby prowadzące bloga, ponieważ, aby "podać dalej" należy umieścić odpowiedni post na swoim blogu.
2. Osoba obdarowana zobowiązuje się wysłać drobne upominki dwóm kolejnym osobom.

W takim razie zapraszam do zabawy - podarunki wyślę dwóm pierwszym osobom, które wyrażą chęć pod tym postem, podając również swój e-mail.

11 komentarzy:

  1. Widzę, że tu też nie ma chętnych? :)) To ja się zgłaszam pierwsza :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcia tez sie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Agnieszko, napisałam do Ciebie.

    @Shiart, proszę o e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  4. ech, spóźniłam się :( uwielbiam otrzymywać i robić prezenty :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... może następnym razem uda się! :)

      Usuń
  5. możesz podać mi swój adres, może Ci coś podeślę niedługo :) nie musi to być wymiana, najwyżej podeślę trochę tego, co mam, jakieś papiery czy wycinanki :)
    mój adres: czarownica84@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tym obdarowywaniem:) jeszcze się z czymś takim nie spotkałam, pozaglądam po swoich skarbach i jak coś znajdę godnego uwagi podeślę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, niczego nie oczekuję! Chociaż jeśli coś znajdziesz, to na pewno nie pogardzę! :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię podaj dalej....
    szkoda, że się nie załapałam:(
    lubię robić prezenty i otrzymywać:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zorganizowałam podaj dalej, więc zapraszami polecam bo może jeszcze bedzie:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!