Strony

4 lipca 2013

wszyscy lubimy niespodzianki

Myślę, że zgadzacie się z tytułem tego posta, prawda? 
Domyślcie się, jakie było moje zdziwienie, kiedy jedna z blogerek poprosiła mnie o mój adres, ponieważ zapragnęła podzielić się swoimi materiałami ze mną - amatorką w dziedzinie decoupage! Bez wątpienia Małgosia to cudowna kobieta, która wspomogła mnie w tworzeniu nowych rzeczy, za co jestem jej przeogromnie wdzięczna! W czasach, kiedy ludzie rzadko dzielą się z innymi, tym co mają, a jeżeli już zdarzy się taka okazja, to nie robią tego bezinteresownie, odnalezienie takiej osoby, jak Małgosia graniczy z cudem!
Zobaczcie, jaką wielką paczkę dostałam od Gosi:

 przed otwarciem
po otwarciu

Małgosia przesłała mi dużą ilość serwetek, a także papierów do decoupage, za co jestem jej bardzo wdzięczna. Naprawdę dziękuję za wsparcie oraz taki cudowny gest, który przywraca wiarę w człowieka. Małgosiu, jesteś cudowna! :)

16 komentarzy:

  1. oj, piękna niespodzianka! fajnie, że trafiają się jeszcze takie dobre duszyczki :)

    serwetki kleję metodą na żelazko, tzn smaruję daną rzecz klejem, nie za cienką warstwą, czekam aż klej podeschnie, tak, żeby był leciutko lepki w dotyku ale już nie mokry. Układam sobie serwetkę (przy dobrym wyczekaniu momentu serwetkę można odrywać i przykładać dowolnie, bo nie rwie się. Kładę papier pergaminowy, taki do pieczenia, i prasuję żelazkiem na najniższej temperaturze, bez pary :) prasuję dosyć długo, dzięki temu motyw dobrze się trzyma :) potem nakładam na wierzch warstwę kleju do serwetek lub 1 warstwę fiksatywy w sprayu, i potem już normalnie lakieruję :) jeśli serwetka nawet trochę się pomarszczy odpowiednia ilość warstw lakieru niweluje te załamania :) czasem dochodzę do kilkunastu warstw nawet ;)

    poczytaj sobie w necie o tej metodzie, są tutoriale :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie gesty przywracają wiarę w ludzi :) super niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam niespodzianki i też tak się stało, że spotkałam na swojej drodze wielu dobrych i łaskawych ludzi.Wiem jak się cieszysz i wiem ile radości sprawiła Ci przesyłka, której Ci gratuluję.Pozdrawiam Cię serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. @kwiatkosia - metodę na żelazko znam i stosuję, ale u Ciebie wychodzi wręcz idealnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak super!!!!!!!!!!!! Ja męczę wszystkie koleżanki, żeby znosiły mi serwetki, bo zaczynam moja zabawę z decoupage'm ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezent, piękne te serwetki :)
    Fajnie że do mnie wpadłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci za tyle miłych słów pod moim adresem, mam intuicję i ona mi mówi , ze skorzystasz i sprawi Ci to wiele radości. Przecież fajnie jest dawać radość innym- przynajmniej ja to lubię robić:)Wszystkiego dobrego i nieustającej weny Ci życzę!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że lubimy, każdy lubi niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty, teraz nic tylko tworzyć:))
    Nominowałam Cię do wyróżnienia:)
    Zapraszam do siebie, po szczegóły.
    Pozdrawiam Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie super, ja też lubię robić prezenty. Na ten przykład, dziś wysłałam 4 paczki niespodzianki, w tym 1 zamówioną, a 3 nieoczekiwane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Czarownico, musisz być świetną osobą, skoro nieustannie robisz niespodzianki!! :)

      Usuń
  11. Super niespodzianka! Dobrze, że trafiają się jeszcze tacy wspaniali ludzie! Dzięki nim świat jest piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!