Strony

21 sierpnia 2013

bezinteresowność blogerek

Aktualnie nietrudno zauważyć, że ludzie są zaganiani i zajęci swoimi sprawami. W związku z tym wiele osób nie zwraca uwagi na innych. Ogrom sytuacji, jakie dzieją się każdego dnia, może zniszczyć wiarę w dobro ludzkie. Jednak zakładając tego bloga, nie miałam pojęcia, że istnieje tak wiele wspaniałych kobietek, które podzielą się swoim doświadczeniem, dobrą radą, a nawet... własnymi materiałami - tylko po to, aby wspomóc obcą i początkującą dziewczynę, która chciałaby zacząć swoją przygodę ze scrapbookingiem oraz decoupage.

Każda z Was kiedyś zaczynała i doskonale wie, że nie zawsze jest to łatwe, bo jednak każdy drobiazg może być na wagę złota. Trudno jest, kiedy człowiek nie może pozwolić sobie na wymarzone papiery, bazy do albumów czy notesów, wykrojniki, wycinanki i wszystko, co może być przydatne w rękodziele. Na mojej drodze stanęły trzy wspaniałe blogerki, które wspomogły mnie.

Kasiu, druga Kasiu oraz Czarownico - dziękuję Wam, że podzieliłyście się ze mną swoimi przydasiami. Mam nadzieję, że godnie je wykorzystam, a moje prace będą chociaż w 1/4 tak dobre jak Wasze. Jestem wdzięczna za Waszą chęć pomocy - to wiele dla mnie znaczy. 

Tutaj przydasie, które do mnie dotarły:

Aż oczy same się świecą, a serce raduje, prawda? :) Nieśmiało pragnę napisać, że jeśli którakolwiek z Was ma jakieś zbędne bądź nawet niepotrzebne materiały czy wszelkie drobiazgi, to ja chętnie je przygarnę... :)

13 komentarzy:

  1. dużo tego, oj dużo :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy:) a może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już lecę - spróbuję szczęścia :)

      Usuń
  2. No fajnie, widzę, że nie ja jedna coś wysłałam. Teraz nie narzekaj i twórz Kochana :) na pewno zrobisz niejedną cudowną pracę. Widzisz, są bezinteresowne osoby i prowadzenie bloga często nam to udowadnia. Buziaki i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jak widać - znalazły się jeszcze dobre duszyczki! :) O wiele łatwiej będzie mi teraz coś zdziałać, to pewne.

      Usuń
  3. Już widzę ile pomysłów zrodziło się w twojej głowie. Do pracy i czekam na następne twoje cudeńka :D Bo wszystkimi jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, to miłe z Twojej strony! :*

      Usuń
  4. To garstka z mojej garstki, dane z sercem i najlepszymi życzeniami ...Wszystkiego co najlepsze!i mocy kreatywnych pomysłów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się dobrze:) rozwijaj swoje umiejętności:) wprowadzaj w zachwyt swoich blogowych gości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swoje pierwsze skrapki też dostałam :)
    To działaj dzielnie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie aż oczy się świecą, piękne prezenty:)

    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym dziwnym świecie , idzie znaleźć osoby z dobrem... ;) to cieszy, choć czasem ufamy za dużo innym a oni oszukują niestety, są też tacy.

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja zapraszam na candy - parę rzeczy jest do zgarnięcia :)
    http://kokartkowespotkania.blogspot.com/2013/09/urodzinowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!