Strony

24 sierpnia 2013

czarno to widzę...

Dzisiaj zasiadłam do pracy, próbując stworzyć coś, co byłoby chociaż w małym stopniu podobne do przepięknej kartki Ayeedy, którą można liftować w Diabelskim Młynie. Ze względu na dominującą barwę tej kartki, mogę zaliczyć ją także do wyzwania Kwiatu Dolnośląskiego, gdzie inspirujemy się czarnym kolorem.

Świetna kartka Ayeedy:


Moja interpretacja w czarnych barwach:

Oczywiście, żeby nie było zbyt mrocznie i smutno, dodałam kilka niebieskich oraz białych akcentów, a środki kwiatków wraz z brzegami szarpanej kartki musnęłam złotym brokatem. Kwiatuszki znajdują się na kosteczkach dystansowych, aby kartka była bardziej przestrzenna. W sumie... mniejszy kwiatek jest na kosteczce, a większy na złożonym kartoniku - trzeba sobie jakoś radzić! ;-)


Mojej kartce daleko do tej, którą stworzyła Ayeeda, ale jestem całkiem zadowolona, bo to moja pierwsza tak wymyślna praca. :)

Kartkę zgłaszam do wyzwań:
1. Diabelski Młyn: lift kartki Ayeedy
2. Kwiat Dolnośląski: kolor czarny

17 komentarzy:

  1. faktycznie czarno! ale bardzo mrocznie i fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetna, baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie sobie poradziłas, fajna karteczka nawet jesli jest ciemna:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i bardzo udany lift. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyszło :D czarny dzięki dodatkom nie przytłacza za bardzo ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyszła karteczka:) Podoba mi się :)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam-
    Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ odważna interpretacja! Wyszło superr :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Sylwio:)
    Dziękuję Ci za wizytę na blogu i że zechciałaś zostać u mnie na dłużej :) Bardzo ciekawie zliftowałaś karteczkę, ja jeszcze nie pokusiłam się na jakikolwiek lift, bo nie wiem, czy poradziłabym sobie, ale w końcu też kiedyś trzeba spróbować:):)
    Pozdrawiam cię serdecznie życząc miłego dnia...:) I zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna karteczka;)

    Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :)
    Pozdrawiam
    vairatka
    Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim typie, jest rzeczywiście mroczna, ale za to jaka tajemniczo przyciągająca!:) Super!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka intrygująca :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog zapraszam po szczegóły :) Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No rzeczywiście jest mroczna i czarna ale ma swój urok

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyszła Ci ta interpretacja, co prawda bardzo mroczna, ale i tak mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!