Strony

11 sierpnia 2013

kartka dla mamy

Zbliżają się urodziny mojej mamy, zatem postanowiłam spróbować swoich sił i stworzyć kartkę urodzinową. Nie ukrywam, że jest to moja pierwsza kartka, dlatego bądźcie wyrozumiałe, bo jeszcze wiele pracy przede mną... Mam nadzieję, że jednak, jak na pierwszy raz, nie jest najgorzej. Tak się złożyło, że tę kartkę dopasowałam aż do trzech wyzwań, co mnie bardzo cieszy. Stempelek od Joli.




Moja kartka jest liftem przepięknej pracy autorstwa Karmeleiro:
Kartkę zgłaszam do wyzwań:
2. Wyzwanie: koła, kółka i kółeczka (papier w groszki x2, guzik, kółeczka na stempelku, dżety w kształcie koła)
3. Wyzwanie: Tylko Ty (zamiast słowa "kocham" - ciepło, miłość, dobroć)
 

18 komentarzy:

  1. Piękna ta kartka, mama na pewno się ucieszy :)Powadzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No super karteczka:) Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kwiatek! Miło mi bardzo, bardzo, że zliftowałaś moją kartkę. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mało tego....napiszę coś więcej.... Zrobiłaś karteczkę ..która się mi bardzo podoba, wcale nie łatwą ..trzymam kciuki mocno za wyzwania i mam nadzieję, że się uda.Trzymam mocno kciuki!:)))))

      Usuń
    2. Kasiu, dziękuję serdecznie! :*

      Usuń
  5. Podobnie jak dziewczyny wyżej uważam, że kartka jest śliczna! Mama będzie zachwycona, a przynajmniej ja na jej miejscu bym była;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby była zadowolona, bo najbardziej zależy mi na tym... Dziękuję :*

      Usuń
  6. bardzo ładna karteczka, wyszła bardzo dobrze i w ślicznych kolorach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny lift, przeuroczy kwiatek! piękne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne wyszło :) wspaniałe kolory :) mama na pewno będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa interpretacja :) Dziękujemy za udział w zabawie Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna ta kartka, masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny lift! Fajnie dobrane kolorki i piękny kwiatuszek :)
    Pozdrowienia od Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny debiut. Bardzo pomysłowy i śliczny jest kwiat. Życzę powodzenia w wyzwaniach i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak na pierwszy raz wyszło bardzo fajnie brawo kolorki dopasowałas a co do kwiatka jest super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!