Strony

18 sierpnia 2013

męska kartka

Kartka typowo męska - bez kwiatków, serduszek i innych dodatków, które bardziej pasują do prac przeznaczonych dla kobiet bądź dzieci. Kolorystyka jest utrzymana w jednym tonie, a papier to ten sam arkusz - jest dwustronny, więc nie musiałam zbyt wiele dopasowywać. Nie pokazuję Wam, jak kartka wygląda w środku, ponieważ to urodzinowy prezent dla Narzeczonego - treść jest poufna. ;-) Napisy oczywiście od Joli, za co serdecznie dziękuję.


Ze względu na wygląd kartki zgłaszam ją na wyzwanie Clean & Simple ogłoszone przez Diabelski Młyn.

13 komentarzy:

  1. bardzo ładna kartka, Narzeczonemu na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta kartka!:) mimo,że typowo męska;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten sam papierek <3 który z resztą wykorzystałam przy ostatnim wyzwaniu, bardzo mi się podoba ta kartka, klasyczna minimalistyczna i bardzo estetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy jest, prawda? :) Ciężka sprawa z robieniem kartki dla faceta...

      Usuń
  4. Męska kartka to trudne wyzwanie. Wyszła świetnie. Papier idealnie dopasowany. Super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Męskie prezenty to zawsze dylemat, ale Ty spisałaś się na medal!
    Świetna kartka, na pewno sie spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna :)
    mam nadzieję, że dziś, może jutro dotrze do Ciebie paczuszka ode mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Dzisiaj raczej nie, bo listonosz już o tej porze nie chodzi (przynajmniej u mnie :)), ale jutro będę niecierpliwie wyczekiwała. =*

      Usuń
  7. świetna, bardzo męska :) fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna karteczka i i ten papier świetny !

    Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam częściej ♥

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!