Strony

5 sierpnia 2013

serduszkowa szkatułka

Różowo-biała szkatułka z przegródkami, wokół której znajduje się jasnoróżowa wstążeczka, a na środku (pod zamknięciem) widnieje kwiatuszek. Serduszka i kolor wyglądają uroczo, więc powinny spodobać się zarówno młodszym, jak i starszym panienkom. A przynajmniej mam taką nadzieję... :)

Wygląd szkatułki na zewnątrz:

Szkatułka w środku:
Wybaczcie słabą jakość zdjęcia, ale tak to jest, kiedy człowiek ma do dyspozycji jedynie aparat fotograficzny sprzed wielu lat.

Taka szkatułka umożliwia przechowywanie biżuterii czy różnorodnych drobiazgów, które łatwo zgubić, a byłoby szkoda, gdyby zaginęły w gąszczu innych przedmiotów. Na razie szkatułka pomieszkuje u mnie, ale może kiedyś znajdzie nowy dom, gdy tylko ktoś zechce cieszyć się nią. :)

P.S. Jak możecie zauważyć - wygląd bloga uległ diametralnym zmianom. Mam nadzieję, że są pozytywne również dla nas, ponieważ w moim przypadku blog stał się bardziej funkcjonalny, co mnie cieszy. :)

26 komentarzy:

  1. Szkatułka śliczna taka dziewczęca:)
    Mała rada jeżeli chodzi o zdjęcia, zawsze pamiętaj o tle. Nawet najlepszy aparat zepsuje Ci zdjęcie jeżeli będzie złe tło.Najlepiej wychodzą zdjęcia na jednokolorowym tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę - mam nadzieję, że już jest lepiej? :) Niestety nie mogę pozwolić sobie na lepszy aparat (przynajmniej na razie).

      Usuń
  2. Ładna szkatułka :) osobiście wykończyłabym środek na biało ;)

    dobra rada Moniki co do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiałam się nad tym. Możliwe, że wymaluję jeszcze środek.

      Usuń
  3. BOSKA!!! ta szkatułka jest BOSKA!! No i moja rada, nie maluj środka na biało..drewienko jest urokliwe wtedy gdy zostaje drewnem:) Jak to mówią co człowiek to inne zdanie, niemniej jednak tak jak jest mnie urzekło i z chęcią chciałabym taką posiadać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję! ;* Jak widać - każdemu podoba się co innego... Najlepiej będzie, jak poczekam z malowaniem do momentu, kiedy ktoś zechce "zaopiekować się" szkatułką. Wtedy zdecyduje czy mam malować, czy nie. :)

      Usuń
  4. Śliczna szkatułka, tez mam tą serwetkę i jeszcze czeka na swój dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W takim razie czekam na Twoje dzieło z tą serwetką w roli głównej. :)

      Usuń
  5. No no w końcu poszalałaś! Szkatułka piękna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna szkatułka, ale koniecznie powinnaś zmienić tło na jakieś jaśniejsze, żeby się nie zlewało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tło czego? Kiedy robię zdjęcie, tak? Teraz i tak jest już lepiej, ponieważ kiedy dziewczyny komentowały tło, było zupełnie inne. Teraz zrobiłam nowe zdjęcia, jednak chyba złym pomysłem było fotografowanie szkatułki, gdy za oknem świeciło słońce. ;-)

      Usuń
    2. Myslalam o środku szkatułki,np...jakiś jasny,a co do fotografowania...to polecam słońce, ale wtedy nie rób pod słońce..lepiej żeby było oświetlone pomieszczenie światłem dziennym i staraj się robić na takim tle coś..żeby jednak było bardziej wyraziste.To kilka moich rad, które może Cu się przydadzą.A gdybyś miała jakieś pytania to śmiało pisz:))

      Usuń
    3. Ach, już rozumiem. :) Ciężko u mnie z dobrym tłem, bo nie mam za bardzo możliwości, aby znaleźć coś, na czym przedmioty będą wyglądać korzystniej. Tak jak wspominałam - aparat też ma z dziesięć lat, więc to pewnie jego ostatnie podrygi... :(

      Usuń
    4. Mój też niewiele młodszy, ale działa.Ja uważam, że świetnie sobie poradzisz i zdjęcia będą coraz lepsze.Trzymam kciuki:)

      Usuń
  7. super! w środku na biało to dobry plan:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo słodka szkatułka :) Miło tu u ciebie :) Obserwuje :) Zapraszam do siebie. Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również obserwuję! :)

      Usuń
  9. Pięknie wygląda ta szkatułka :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest!

    Dziękuję za tak miłe słowa:)Może warto za rok pomyśleć o takim sposobie zapamiętywania chwil? Ja naprawdę polecam! Każdy nasz wypad, ważną chwilę w naszym życiu "rejestruję" i to fantastyczna pamiątka na lata, dla nas i naszych dzieci, które mam nadzieję, nie bawem się pojawią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! =* Właśnie poważnie zastanawiam się nad zrobieniem takiego cuda - może za rok moje możliwości pozwolą na stworzenie takiego albumu. Oby! :)

      Usuń
  11. Bardzo fajna! Urocza, delikatna, idealna dla małych dam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Sylwia :) Zajrzałam tu do Ciebie i widzę baaardzo obiecującą dekupazystkę! Pudełeczko jest słodkie i nie mogłabym sie powstrzymac zeby nie zostawic komentarza :) Ja już siedzę w tym 2 lata, ale bloga założyłam dopiero miesiac temu. Pozdrawiam serdecznie, dziekuje za odwiedziny i dodaje sobie Ciebie do odwiedzanych, co by zagladac i patrzec co uroczego stworzylas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Agato! Ja również dziękuję za odwiedziny - Ciebie także będę odwiedzać, bo tworzysz same cudeńka. :)

      Usuń
  13. Witaj,
    śliczne:))
    dzięki za odwiedziny:))))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!