Strony

11 września 2013

doodlingowa dama

Na Scrapki - wyzwaniowo pojawiło się nowe wyzwanie - należy posłużyć się techniką doodlingu. Bawiłam się w to na studiach i przyznam szczerze, że nie miałam pojęcia, iż te kreskowanie posiada profesjonalną nazwę. Postanowiłam pokazać Wam swoją pracę - pańcia, z której głowy wychodzi mnóstwo twórczych pomysłów... :) Nie ukrywam, że było to dla mnie ogromne wyzwanie, ale bawiłam się przy tym świetnie.


Pracę zgłaszam na wyzwanie: Scrapki-wyzwaniowo: challenge #78 - doodling.

23 komentarze:

  1. Twoja doodlingowa dama bije na głowę! Super połączenie obrazków taki miszmasz myśli <3

    Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabójcza ta pańcia, życzę powodzenia :)Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale super! Trzymam kciuki, praca jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. O raju - masz TALENT!!!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite! Podziwiamy szczerze talentu i cierpliwości oraz życzymy powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! super praca, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Twój doodling jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany!!! Fantastyczna!!!! Podziwiam, ja to dwie lewe ręce jestem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym nie odwiedziła Twojego bloga, to może uwierzyłabym. A tak to ja mogę stwierdzić, że mam dwie lewe ręce, bo na pewno nie Ty!! :)

      Usuń
  9. bardzo mi się pańcia podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuuper :) Bardzo fajnie Ci to wyszło. I pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Очень красиво и символично!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kolorować doodle, mam nawet osobny folder :) A twoj apraca jest naprawdę piękna, zostaję tu, obserwuję i zapraszam do www.papierowykolorowy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny doodling!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!