Strony

13 września 2013

kolorowa babeczka

Dzisiaj przyszedł czas na zliftowanie prostej, ale niezwykle uroczej kartki autorstwa Laury Bassen.


Oto moja interpretacja:



Nie chciałam, aby kartka była zbyt smutna, więc dodałam do niej kolorowe ciasteczko, a także czarne kropeczki obsypane złotym brokatem. Ponadto, jak widzicie, brzegi zostały wytuszowane na żółto - trochę kolorów i słońca w te deszczowe, pochmurne dni... Ze względu na to, iż babeczka została pomalowana przeze mnie własnoręcznie, zgłaszam ją do wyzwania Projektu Wagi Ciężkiej - w tym tygodniu należy stworzyć jakieś małe dzieło z pokolorowanym elementem.

Kartkę zgłaszam do wyzwań:


12 komentarzy:

  1. super karteczka:) smaczna babeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna praca :) Świetna babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweeeeet, uwielbiam slodycze, a w takie ciacho chetnie bym sie wgryzla ^^
    dziekuje za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie pokolorowałaś babkę :D jest bardzo smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeeeetny l;ift. :)) Aż mi narobiłaś smaka na słodycze. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super lift! po prostu cudeńko! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowita babeczka - aż chciałoby się ją zjeść!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!