Strony

23 września 2013

zakładki w kwiatki

Dzisiaj pokażę Wam dwie zakładki, które zapragnęła mieć Justynka. Wcześniej widziała zakładkę z niebieskimi kwiatkami i przypadła jej do gustu, a czerwone maki lubi jej mama, której Justyna chce zrobić prezent. Jutro lub pojutrze zakładki zostaną wysłane - mam nadzieję, że nowe właścicielki będą zadowolone. :)
Jedna strona:

 Druga strona:

Jedna strona:

Druga strona:

Zakładkę w maki zgłaszam do wyzwania:
1. Silesian Craft: zakładkowe wyzwanie


Za trzy dni moje urodziny. Myślałam o zrobieniu sobie jakiegoś prezentu w postaci kartki, notatnika, przepiśnika czy albumu, ale doszłam do wniosku, że raczej takich prezentów nie sprawia się sobie, ale innym. W takim razie zrobię je na najbliższe urodziny kogoś bliskiego, a co do prezentu - jutro lub pojutrze trafi do mnie wymarzony czytnik e-booków. W końcu będę mogła czytać książki elektroniczne. :)

25 komentarzy:

  1. OO Kochana! Wszystkiego najwspanialszego na urodzinki :) a jak masz ochotę coś zrobić - to nie czekaj tylko rób! Każdy zasługuje na odrobinę "luksusu" i samozadowolenia :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodziny 26 września, ale już dziękuję! ;-) Co do prezentu - pomyślę jeszcze. ;-)

      Usuń
  2. Super te zakładki no i oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne są :) szczególnie maki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są:) mi szczególnie podobają się maki:) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki śliczne, wszystkiego dobrego z okazji urodzin, a prezent zawsze możesz sobie zrobić, w końcu Tobie też się coś od życia należy :)) pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, makowe są takie ciepłe, nie pozwalają zapomnieć o lecie, a równocześnie przygotowują na jesień, niebieskie kwiatki natomiast kojarzą mi się z zimą jaka nadciąga^^

    Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin, a prezentów sobie nie żałuj! Zasłużyłaś :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne :) Maki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie są piękne chociaż maki zawładnęły mym sercem. już dziś życzę Ci wszystiiego naj naj najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zakładki :)
    a jakiś album, notes czy coś koniecznie sobie zrób :D siebie trzeba rozpieszczać przede wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne są te Twoje kwiatkowe zakładki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne kwiatkowe zakładeczki, urocze!

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne zakładki, aż chce się czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te twoje zakładki as takie śliczne <3 Mogłabyś mi powiedzieć czy one są na sprzedasz i ile kosztują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damianie, napiszę do Ciebie na e-maila. :) A za pochwałę bardzo dziękuję!

      Usuń
    2. w takim razie czekam z niecierpliwieniem na emalia. damiansowa@spoko.pl

      Usuń
  14. W makowej zakładce sie zakochałam.
    Wszystkiego dobrego z okazji urodzin.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne są te Twoje zakładki. Bombowy pomysł na frędzle. Ja chwilę wcześniej robiłam i nie udało mi się uzyskać tak wspaniałego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :) Z frędzelkami jest najwięcej roboty, ale efekt jednak jest tego wart.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!