Strony

9 października 2013

pierwszy layout

Oj, troszkę mnie tutaj nie było... Wybaczcie, ale rozpoczął się nowy rok akademicki, a na mojej uczelni pełno chaosu, zatem nie miałam głowy do robienia czegokolwiek, chociaż nie ukrywam, że bardzo ciągnęło mnie do zrobienia jakiejś kartki bądź czegoś podobnego. Korzystając z wolnego dnia, przysiadłam się do zrobienia swojego pierwszego LO! :) 




Zdaję sobie sprawę z tego, że mój scrap jest skromny i wiele mu brakuje, ale i tak jestem dość zadowolona. Mam jeszcze problemy z zagospodarowaniem przestrzeni na kartce, a także doborem kolorów oraz odpowiednich dodatków, ale przecież praktyka czyni mistrza, prawda? :)

Ten layout nie ma typowych rozmiarów, czyli 30x30cm, ale jest mniejszy (20x20cm). Myślę, że dla osoby początkującej jest to łatwiejsze zadanie. Bazą mojego LO jest papier Poranna Kawa z Magicznej Kartki.

Moja praca bierze udział w wyzwaniu:

22 komentarze:

  1. Mi bardzo się podoba, też jeszcze mam pełno problemów przy moich pracach, ale powiem szczerze, że Twoje początki sa super:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj duża forma! Super początek :) Ja nawet nie próbuję bo nie miałabym nawet gdzie 3mać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie na razie też nie mam gdzie trzymać, ale mam nadzieję, że coś wymyślę. :P

      Usuń
    2. tez mnie powstrzymuje problematyczność przechowywania

      Usuń
  3. Fajna..trzymam kciuki no i ...powodzenia na studiach:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za powodzenie nie dziękuję, chociaż to już czwarty rok, więc jestem obeznana we wszystkim. :)

      Usuń
  4. Ja też mam podobne problemy z LO, dlatego jak na razie zrobiłam może dwa. I to nie tak fajne jak Twój. Myślę, że skoro masz tak dobry początek to kolejne prace będą niesamowite :) A ta jest super- właśnie przez to, że nie jest przesycona dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny scrap, słoneczny i optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! :) Tez robie scrapy 20x20 bo latwiej mi je przechowac i mniej papieru sie zuzywa. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na pierwszy raz, scrap wyszedł Ci świetny! :) Gratuluję odwagi, bo nie jest to forma prosta. Ja też mam do tej pory tylko jeden scrap na koncie i to zrobiony bardzo niedawno, dlatego podziwiam tych, którzy je robią :)
    Powinnaś robic więcej scrapów, bo widac, że masz do nich smykałkę :)

    A, i pozdrawiam w imieniu Scrapgangsterek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? O jejku, bardzo mi miło. Nie ukrywam, że robienie tego LO było świetną zabawą, którą na pewno niebawem powtórzę. :)

      Usuń
  8. fantastyczny:) dziękuję za udział w mojej zabawie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  9. Jest uroczy, świetny debiut. Bardzo ładnie dobrałaś kolory. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie Ci sie udał! cudowna kompozycja! i kolory takie pozytywne : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Najtrudniejszy pierwszy raz a potem to już z górki będzie :) Powodzenia!
    Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie sobie poradziłaś

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo udany debiut :) też wolę mniejsze rozmiary LO :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udany pierwszy Layout :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem udany debiut z tym LO :-) Ja teraz rzadko robię LOsy, więcej robiła w ubiegłym roku.
    Jeśli masz problem jak zagospodarować powierzchnie, to polecam blog http://scrap-map.blogspot.com/ Znajdziesz tam sporo mapek i inspiracji do nich, pomimo że właśnie ogłosili dłuższą przerwę.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!