Strony

18 października 2013

zielono-fioletowy notes

Dzisiaj przyszedł czas na mój pierwszy notes. Wiem, że wiele brakuje mu do doskonałości - sama poprawiłabym już kilka rzeczy, ale mam nadzieję, że z każdym dniem będzie coraz lepiej. Notes zrobiony jest ze zwykłego zeszytu z twardą okładką. Na zdjęciach nie widać, ale okładka jest ładnie zagięta do środka, tak jak powinno to wyglądać.

przód notesu
zbliżenie na elementy
kokardka
tył notesu
Notes zrobiony według Madzikowej mapki, która ukazała się w CRAFTfunie


Moja praca bierze udział w wyzwaniu:

21 komentarzy:

  1. piękne dzieło, gratulacje :) i dziękuję za miłe słowa u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za miłe słowa nie dziękuj, bo są prawdą. :)

      Usuń
  2. I moja droga widzę, że się rozwijasz. Notes super, moje ulubione kolory..do tego ładnie połączone.Sama nie wiem czemu Ci się nie podoba-dla mnie jest bardzo fajny. Gratuluję..i cieszę się z Tobą z Twojego małego sukcesu.Dziękuję za miły komentarz u mnie i u Czarownicy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem perfekcjonistką i rzadko co zadowala mnie w pełni, dlatego jeszcze nie stworzyłam pracy, która spodobałaby mi się od początku do końca. Ale dziękuję bardzo za miłe słowa :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wiele mu jeszcze brakuje, ale pierwsze koty za płoty. :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny notes, przepiękne połączenie kolorów. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie kolorów urzekło mnie. :) Cała przyjemność po mojej stronie!

      Usuń
  5. Uroczy notesik. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny notes :) Bardzo podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki ten notesik! super ciekawe połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Praca bardzo mi się podoba, szczególnie sposób w jaki użyłaś wyrazistych kolorów. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny notes, świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny notes :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Żelopis to bardzo dobry wybór, świetnie zdobi.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!