Strony

15 grudnia 2013

zakładka z kwiatkami

Oj, mało mnie tutaj, mało... Wszystko wina choróbska, które nie chce mnie na dobre opuścić już od dłuższego czasu, a także zbliżającej się sesji, a z tym związana jest gonitwa za zaliczeniami, co zajmuje duuuużo czasu. 

Dzisiaj wrzucam Wam zakładkę z kwiatkami, którą zrobiłam na życzenie koleżanki, a niebawem pokażę Wam kolejne zakładki, a także notes oraz album - ten pierwszy już robię, a album jest w planach, ale chciałabym go zrobić jak najszybciej. 



10 komentarzy:

  1. świetne :) piękne te kwiatuszki :)
    powodzenia z zaliczeniami :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka. Koleżanka pewnie była zadowolona. ;)
    Życzę powodzenia i z niecierpliwością czekam na kolejne Twoje prace. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszła, powodzenia w zaliczaniu i dziękuję za udział w moim candy :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesolutka :) Świetny cytat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze prześliczna zakładka, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kwiatki, cytat trafia w samo sedno ;) Śliczna zakładka :) Życzę zdrowia i żadnych problemów z zaliczeniami :) czasami zaliczenia są gorsze niż sama sesja- jeszcze pamiętam jak to było ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i za udział w mojej zabawie:) Pięknie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!